mix zdjęć

wtorek, 14 czerwca 2016

Zupa z młodych warzyw



Pyszna, sycąca zupa z młodych warzyw ugotowana na rosole z kaczki. Doskonały pomysł na obiad dla całej rodziny.


Składniki:

15-20 młodych ziemniaków ( ilość zależy od ich wielkości oraz tego ile ich potrzebujemy w zupie)
3 młode marchewki
1/4 młodej kapusty
2-3 różyczki brokuła
2 garści listków botwinki
1 nóżka z kaczki ( była z rosołu)
1,5-2 l rosołu ( u mnie z kaczki)

Wykonanie:

Młode warzywa ( marchew i ziemniaki) dokładnie oczyszczamy obieramy lub oskrobujemy i ponownie dobrze myjemy. Kapustę drobno kroimy. Ziemniaki jeśli są większe kroimy ja na mniejsze kawałki, a marchew na plasterki ( większe plastry na połówki). Brokuła dzielimy na mniejsze różyczki. Liście botwinki opłukujemy i rwiemy na mniejsze kawałki.



Do garnka wrzucamy marchew, ziemniaki oraz kapustę. Zalewamy rosołem i gotujemy do miękkości.


Gdy warzyw zmiękną dodajemy mięso z kaczki oraz różyczki brokuła i gotujemy 3 minuty. Po 2 minutach gotowania dodajemy liście botwinki i gotujemy 1 minutę.



Podajemy.


Jeśli ktoś lubi zupę można zabielić śmietaną 18%.

W zasadzie samego płynu wlewamy więcej tylko mi się warzywa rozłaziły i zdjęcia wychodziły okropne temu samego rosołu jest zaledwie nalewka lub chochla jak kto ten sprzęt nazywa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Jeśli przygotujesz danie według przepisu z mojego bloga, podziel się proszę fotką na adres e-mail misia5@autograf.pl z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb